My Windows mail won

Reply to this topic Start new topic Start Poll

> 

My Windows mail won't delete messages from my in-box

Windows Vista

jundevelop
Jun 13 2008, 06:36 PM | Tags: Messages Mail Delete Box Wont
Related tags: Word Warning Graphics Not Installing Blue Keyboard Gallery 2000

Member

Group: Members
Member No.: 1244

I get the message: > kan ikke slette min post får beskeden " Der er opstået en ukendt fejl " Please helt me
PM Email Poster
suwerfonsn
Jun 13 2008, 09:47 PM | Tags: Messages Delete Mail Wont Box
Related tags: Figured Processor Notebook File All Ram 8000 Completely Password Mcafee Asus Virtualpc

Member

Member No.: 936

"I am." wrote:

I get the message: > kan ikke slette min post får beskeden " Der er opstået en ukendt fejl " Please helt me

PM Email Poster
tomlin
Jun 14 2008, 07:42 AM | Tags: Messages Delete Wont Mail Box
Related tags: Classic Magnifier Some Denied Defender Gadgets Power Administrator Screen Smartcards Update

Member
*

Member No.: 1134

"I am." wrote:

PM Email Poster
dant
Jun 14 2008, 08:45 AM | Tags: Mail Box Messages Delete Wont
Related tags: Name Keeps Update Password Crack Mail Mail File Software Platform Hard After

Member

Member No.: 1012

"I am." wrote:

PM Email Poster
sb73542
Jun 15 2008, 12:06 AM | Tags: Mail Box Delete Messages Wont
Related tags: Excel Drive 9250 Not Maplestory Files Major Upgrade

Member

Member No.: 1007

Hi,
Go to this link and do this section: FOR STUCK MESSAGES IN THE DELETE OR INBOX FOLDER:
tinyurl.com/2mect3
Hope this helps, Shawn
brink
*There are no dumb questions, just the people that do not ask them.* '_Vistax64.com_' (vistax64.com/Vistax64.com) Please post feedback to help others.
PM Email Poster
daz
Jun 15 2008, 05:37 AM | Tags: Box Messages Mail Delete Wont
Related tags: Sound Wireless Uac Player Application Window Changing Copy Deleted Chkdsk Ano

Member

Member No.: 20

Har forsøgt metoden efter "brink" uden resultat. Får også meddelelsen, at de uønskede mails ikke kan læses.
Er der hjælop at hente?
Munter hilsen
FINN
"brink" wrote:

Hi,
Go to this link and do this section: FOR STUCK MESSAGES IN THE DELETE OR INBOX FOLDER:
tinyurl.com/2mect3
Hope this helps, Shawn
brink
*There are no dumb questions, just the people that do not ask them.* '_Vistax64.com_' (vistax64.com/Vistax64.com) Please post feedback to help others.

PM Email Poster
gaouzief
Jun 15 2008, 03:27 PM | Tags: Wont Delete Box Messages Mail
Related tags: Load Exception Volume Toolbar Searching Absolutely Fonts Whats

Member

Member No.: 358

Har I fået løst jeres problem med slettet post, der ikke kan slettes?
Munter hilsen
Finn John
"nielsditte fasttvnet.dk" wrote:

"I am." wrote:

PM Email Poster
Cue_killar
Jun 15 2008, 11:08 PM | Tags: Delete Mail Messages Wont Box
Related tags: What Networking Program Failed Office Drives Crazy Outbox

Member
**

Member No.: 687

Finn John;383935 Wrote:
Har forsøgt metoden efter "brink" uden resultat. Får også meddelelsen, at de uønskede mails ikke kan læses.
Er der hjælop at hente?
Munter hilsen
FINN

Finn,
I am sorry. Your post is either scrambled or not translating to English very well. I can not make out what you are asking.
Can you clarify it any?
Shawn
brink
*There are no dumb questions, just the people that do not ask them.* '_Vistax64.com_' (vistax64.com) *Please post feedback to help others.*
PM Email Poster
dabroke
Jun 16 2008, 01:01 PM | Tags: Mail Box Delete Messages Wont
Related tags: Code Digital Files How Messages Grrrdual Application Printer Messages Defraging

Member
**

Member No.: 1215

Brink! I will try in English. I could not remove the "Deleted mes." The same mes. could not be readen anyway. I tried with "Edit" and then "Remove" and here I could remove one by one. In the meantime I have made some updates (the PC is only 4 days old) and today everythink is working ok. I can delete one by one, or mark a group of mails and delete them. Thank You for Your help. FINN
"brink" wrote:

Finn John;383935 Wrote: Har forsøgt metoden efter "brink" uden resultat. Får også meddelelsen, at de uønskede mails ikke kan læses.
Er der hjælop at hente?
Munter hilsen
FINN

Finn,
I am sorry. Your post is either scrambled or not translating to English very well. I can not make out what you are asking.
Can you clarify it any?
Shawn
brink
*There are no dumb questions, just the people that do not ask them.* '_Vistax64.com_' (vistax64.com) *Please post feedback to help others.*

PM Email Poster
gun-jack
Jun 17 2008, 10:05 AM | Tags: Box Wont Delete Messages Mail
Related tags: Wordpad Earth Copy Video User Turn Devices Camera Winmail Maplestory

Member

Member No.: 1069

Finn John;385256 Wrote:
Brink! I will try in English. I could not remove the "Deleted mes." The same mes. could not be readen anyway. I tried with "Edit" and then "Remove" and here I could remove one by one. In the meantime I have made some updates (the PC is only 4 days old) and today everythink is working ok. I can delete one by one, or mark a group of mails and delete them. Thank You for Your help. FINN

FINN,
Your welcome. I am glad to hear it helped you. Thank you for taking the trouble to switch to English to give me this feedback.
Shawn
brink
PM Email Poster
mystery_tour
Jun 17 2008, 08:33 PM | Tags: Box Mail Wont Messages Delete
Related tags: Extremely Next Nortons Share Admin Visualizations Mails Start Media

Member

Member No.: 1305

"I am." wrote:

PM Email Poster
Babposa
Jun 18 2008, 04:58 AM | Tags: Delete Box Mail Wont Messages
Related tags: Business Printing Compatabilty Contacts Linksys Login Updates Upda

Member
*

Member No.: 882

"kan ikke slette post" wrote:

"I am." wrote:

PM Email Poster
chatusr
Jun 18 2008, 10:07 PM | Tags: Mail Wont Messages Delete Box
Related tags: Memory Desktop Network Folder Can Driver Not Burning Network Printing One Registry

Member

Member No.: 16

"I am." wrote:

PM Email Poster
kapranoony
Jun 19 2008, 03:24 AM | Tags: Messages Delete Mail Box Wont
Related tags: Event Hardware Screen Cant Connectivity Disk Surround Under Info Spanning Movie Listings

Member
*

Member No.: 149

"I am." wrote:

PM Email Poster
neo
Jun 20 2008, 01:58 AM | Tags: Box Mail Delete Messages Wont
Related tags: Diagnostics Invalid Addressbook Unsigned Victim Transferring Userspublic Email Drive Add

Member
**

Member No.: 443

"I am." wrote:

PM Email Poster
marduk
Jun 20 2008, 03:47 PM | Tags: Mail Messages Box Delete Wont
Related tags: Seperate Card Shared Question Mail Office Business

Member

Member No.: 569

Can someone help me ,maybe with the same problemI can not delete my post?

PM Email Poster
Narek
Jun 20 2008, 06:52 PM | Tags: Mail Delete Wont Box Messages
Related tags: Exist Wmdc Wireless Off Print Location 5550 Screen Need Xps

Member

Member No.: 137

"cityconas" wrote:

"I am." wrote:

PM Email Poster
softoem324
Jun 21 2008, 05:53 PM | Tags: Delete Wont Messages Box Mail
Related tags: Buring Desktop Increasing 8285282855 Fat32 Antivirus Sucks User Mp3

Member

Member No.: 1261

"Karina" wrote:

Er der nogen der har fundet en mirakelkur mod dette irriterende problem ? Jeg har pt 8 mails, jeg ikke kan slette. Overvejer endda at afinstallere Vista og få det gode gamle XP tilbage.
"Finn John" wrote:
Munter hilsen
Finn John

"I am." wrote:

PM Email Poster
Einimas
Jun 22 2008, 02:58 AM | Tags: Messages Box Mail Delete Wont
Related tags: Files Updates Passwords Paint Network Programs Oem Ultimate Can

Member
**

Member No.: 558

Jeg får den samme besked. Min post ligger bare i udbakke og gør at jeg ikke kan sende post fra den. Har aldrig haft disse problemer før. Skyldes det vista ? På supportafdelingen hos microsoft siger de at jeg skal tage back-up på det hele og så kan den måske slettes. Det er sgu da for dårligt på en hel ny computer. Fik du løst dit problem?
"I am." wrote:

PM Email Poster
GaLa
Jun 22 2008, 05:40 PM | Tags: Delete Wont Mail Box Messages
Related tags: Old Message Beginner One Need Moving Confusion Backup Smtp Not Loop

Member
**

Member No.: 702

"I am." wrote:

PM Email Poster
Evil Kirby
Jun 22 2008, 09:13 PM | Tags: Messages Wont Box Delete Mail
Related tags: Sp1 Question Mode Emails Ipseccmdexe Permanently Mce Stalled Poor Headphones

Member

Member No.: 1326

Help me, please
"erato" wrote:

"I am." wrote:

PM Email Poster
jackwidman
Jun 23 2008, 10:32 AM | Tags: Box Messages Delete Wont Mail
Related tags: Reading Users Missing Scanners Dvd Page Copy

Member

Member No.: 208

Try this Microsoft fix:
support.microsoft.com/default.aspx/kb/941090/en-us
The title of the KB article says Outbox, but it will also work for other folders.
I Bleed Blue and Gold GO BEARS!
"erato"
Help me, please
"erato" wrote:

"I am." wrote:

PM Email Poster
PHP
Jun 23 2008, 10:35 PM | Tags: Delete Mail Messages Wont Box
Related tags: Process Boot All Image Issues Deleting Unsecure Resolution Run System

Member

Member No.: 824

art
"I am." wrote:

PM Email Poster
jaspreet_singh
Jun 24 2008, 10:24 PM | Tags: Mail Messages Delete Wont Box
Related tags: Dvd Image Dvd Viiv Volume Mail Drive Work Net Local Printing Funct

Member

Member No.: 1006

Jeg har også fået problemet, og jeg modtager gerne tips til dets løsning.
Peter C
"sodoma" wrote:

"Karina" wrote:
Er der nogen der har fundet en mirakelkur mod dette irriterende problem ? Jeg har pt 8 mails, jeg ikke kan slette. Overvejer endda at afinstallere Vista og få det gode gamle XP tilbage.
"Finn John" wrote:
Munter hilsen
Finn John

"I am." wrote:

PM Email Poster
yatoula
Jun 25 2008, 01:31 AM | Tags: Delete Mail Wont Box Messages
Related tags: Driver Blocked Center Agp Center Mail File

Member
**

Member No.: 1304

support.microsoft.com/default.aspx/kb/941090/en-us Download det program der foreslås der er to muligheder. 32 ell. 64. Det virkede fint hos mig, så held og lykke. Peter C
"sodoma" wrote:

"Karina" wrote:
"Finn John" wrote:
Munter hilsen
Finn John

"I am." wrote:

PM Email Poster
gerbera
Jun 25 2008, 07:07 AM | Tags: Delete Mail Box Messages Wont
Related tags: Mp160 Importing Sync Desktop Being Missing Boot Error Cant Install Dvd

Member

Member No.: 680

If you are not willing to just ignore them, the only way is to delete both copies of the database (which does not contain the messages, but only references to them) and let WinMail rebuild it. First close WinMail, then use Task Manager to make sure there are no instances of it under applications or processes. Then click Start | Search | Advanced Search Check the box to include non-indexed, hidden and system files. In the Name field type WindowsMail.MSMessageStore and click the Search button. It should show you two copies. Delete both of them and re-open WinMail.
Frank Saunders, MS-MVP OE/WM
Det virkede for mig...

Det virkede også for mig. Selvom jeg først blev skræmt over at alle mails forsvandt i alle mapper. Men de blev gendannet igen i nye foldere. Kunne ikke helt gennemskue hvad der skete, men den irriterende uslettelige mail forsvanft i hvert fald. En dansk oversættelse: Luk Windows Mail ned. Åbn Start-menuen, tryk på Søg og herefter på Avanceret Søgning. Klik i den lille box hvor der står at skjulte beskeder mm skal inkluderes. Skriv herefter WindowsMail.MSMessageStore i Feltet Navn. Tryk nu på Søg. Søgningen skal gerne finde to filer. Slet dem begge og åbn nu Windows Mail igen. Så skulle det gerne være i orden.
PM Email Poster
grainytaste
Jun 26 2008, 12:56 AM | Tags: Mail Box Wont Delete Messages
Related tags: Tweaking Book Autocomplete Has Message Laptops Pop Accessing Machine

Member
**

Member No.: 684

"I am." wrote:

PM Email Poster
MusicalBox
Jun 26 2008, 08:41 PM | Tags: Delete Mail Box Wont Messages
Related tags: Cant Now Dual All Quest Dv2000t Desktop

Member
**

Member No.: 991

"hvordan sletter man dem" wrote:

"I am." wrote:

PM Email Poster
apathetic
Jun 27 2008, 10:51 AM | Tags: Messages Wont Box Mail Delete
Related tags: Buy Disc Did Devices Agents Drive Mdb Media

Member

Member No.: 89

"laila"

"I am." wrote:

Most of the people who help here can help if you ask in English, but not if you ask in other languages.
PM Email Poster
jackwidman
Jun 27 2008, 06:05 PM | Tags: Mail Wont Delete Messages Box
Related tags: System Audio Not Page Know Movie Utorrent

Member

Member No.: 208

Hi there,
I have the same problem here and have tried some of the suggested solutions without any luck sadly. Can anyone suggest a solution to permanently deletede messages from the various folders? Thanks in advance.
"robertNOSPAMmiles bellsouthNOSPAM.net" wrote:

"laila"

"I am." wrote:
Most of the people who help here can help if you ask in English, but not if you ask in other languages.

PM Email Poster
philg
Jun 28 2008, 06:18 AM | Tags: Messages Mail Box Delete Wont
Related tags: Low Screen Photo Maker 2007 Video Bluetooth Explorer 2000 Brightness Product

Member

Member No.: 217

It would have been helpful if you had told us what you have tried already, so we don't spin our wheels unnecessarily. The latest solution is here:
support.microsoft.com/default.aspx/kb/941090 "Messages may be stuck in the Outbox when you use Windows Mail on a computer that is running Windows Vista"
That page offers two download options. Unless you know for sure you have 64-bit Vista, use the 32-bit option.
Although only "Outbox" is mentioned, the fix actually works for all folders.
Gary VanderMolen [MS-MVP WLM]
"Jesper"
Hi there,
I have the same problem here and have tried some of the suggested solutions without any luck sadly. Can anyone suggest a solution to permanently deletede messages from the various folders? Thanks in advance.
"robertNOSPAMmiles bellsouthNOSPAM.net" wrote:
"laila"

"I am." wrote:

PM Email Poster
Yinzcn
Jun 28 2008, 06:56 AM | Tags: Box Wont Delete Messages Mail
Related tags: Out Disk Quad Bug Mail Same Router Works

Member

Member No.: 906

"I am." wrote:

PM Email Poster
bpk
Jun 28 2008, 06:46 PM | Tags: Delete Box Wont Mail Messages
Related tags: Explorer Time Gadget Window Drive Email Bit Get Drive Wintv Installing

Member
**

Member No.: 635

"cityconas" wrote:

"I am." wrote:

PM Email Poster
sUPERGIRL
Jun 28 2008, 11:39 PM | Tags: Wont Box Delete Messages Mail
Related tags: Dvd Mail Error Network Shutting Installing Batch Recognition Protector Time Xbox Media

Member

Member No.: 364

"I am." wrote:

PM Email Poster
silence
Jun 29 2008, 02:52 PM | Tags: Delete Box Wont Messages Mail
Related tags: Not Syntax Pro Checker Updates Weirdness Faxing Find Wake

Member
*

Member No.: 278

sino

"I am." wrote:

PM Email Poster
phpfreak07
Jun 29 2008, 11:03 PM | Tags: Box Mail Messages Delete Wont
Related tags: Calculator Computer Than Use Keep Account Autoplay Properties Basic Script

Member
**

Member No.: 976

"I am." wrote:

PM Email Poster
twomt
Jun 30 2008, 02:41 PM | Tags: Messages Mail Delete Wont Box
Related tags: Signature Connection Card Printing Language Time Hangs

Member
**

Member No.: 261

er du sød at oversætte dette
"Magnus" wrote:

Er der nogen der har fundet en mirakelkur mod dette irriterende problem ? Jeg har pt 8 mails, jeg ikke kan slette.
Fandt denne løsning i en anden tråd:
If you are not willing to just ignore them, the only way is to delete both copies of the database (which does not contain the messages, but only references to them) and let WinMail rebuild it. First close WinMail, then use Task Manager to make sure there are no instances of it under applications or processes. Then click Start | Search | Advanced Search Check the box to include non-indexed, hidden and system files. In the Name field type WindowsMail.MSMessageStore and click the Search button. It should show you two copies. Delete both of them and re-open WinMail.
Det virkede for mig...

PM Email Poster
staff-unc
Jul 1 2008, 03:27 AM | Tags: Delete Box Messages Mail Wont
Related tags: Files Groups Resources Setup Wireless Player English

Member
**

Member No.: 874

"I am." wrote:

PM Email Poster
usanda4
Jul 2 2008, 12:39 AM | Tags: Box Delete Mail Messages Wont
Related tags: 0xc03b Denied 0x07b Wizard Remainingcontinued Offline Office Media

Member
*

Member No.: 339

"Magnus" wrote:

Er der nogen der har fundet en mirakelkur mod dette irriterende problem ? Jeg har pt 8 mails, jeg ikke kan slette.
Det virkede for mig...

Det virkede også fint med mig, dog kom der ikke kun 2 filer frem ved søgning, men 6 stk. Slettede dem alle og VUPTI så virkede det!
DejligT!!! :o)
PM Email Poster
!eriq
Jul 2 2008, 06:37 AM | Tags: Delete Messages Wont Mail Box
Related tags: Laptop Dpi Saved Tip Upgrade Webpages Over Oem Account

Member

Member No.: 850

"Lasse2335"

"Magnus" wrote:

Det virkede for mig...
Det virkede også fint med mig, dog kom der ikke kun 2 filer frem ved søgning, men 6 stk. Slettede dem alle og VUPTI så virkede det!
DejligT!!! :o)

That's a really old solution. This one is better: Messages may be stuck in the Outbox when you use Windows Mail on a computer that is running Windows Vista support.microsoft.com/kb/941090 It also works on other folders.
Frank Saunders MS-MVP IE,OE/WM fjsmjs.com Do not reply with email
PM Email Poster
Erci
Jul 2 2008, 11:03 AM | Tags: Messages Delete Box Mail Wont
Related tags: Install Networking 7600 Nero Updates Not Downgrade

Member

Member No.: 609

"I am." wrote:

PM Email Poster
Ralph_drundorf_331
Jul 2 2008, 04:44 PM | Tags: Wont Delete Mail Box Messages
Related tags: Reinstall Crashes Speech Installing Premium Explorer Recorded 0x07e Importing Disabled Media

Member

Member No.: 277

"I am." wrote:

PM Email Poster
strategy
Jul 3 2008, 02:34 AM | Tags: Mail Box Wont Messages Delete
Related tags: Upgrade Email Instability Community Connecting Play Backup Incredible Driver Cpu Two Open

Member